Carnival lanceert 'Funnel Faves'-campagne om reisadviseurs in het zonnetje te zetten

Image

Carnival Cruise Line heeft een nieuwe campagne gelanceerd onder de naam Funnel Faves, speciaal gericht op reisadviseurs. Met deze campagne wil de rederij benadrukken hoe belangrijk reisadviseurs zijn voor het succes van een geslaagde vakantie. De campagne wordt in de loop van het jaar verder uitgebreid.

De aftrap van Funnel Faves valt samen met de benoeming van Janet Wygert tot Senior Vice President Sales & Trade Marketing bij Carnival. Volgens Wygert draait het bij deze campagne om waardering, ondersteuning en het versterken van de samenwerking met reisadviseurs. “Zij zijn onze grootste ambassadeurs en staan aan de basis van onvergetelijke vakanties,” aldus Wygert.

De campagne start met een reeks initiatieven die speciaal zijn ontwikkeld om reisadviseurs te bedanken en hun werk te ondersteunen. Carnival breidt onder andere het verkoopteam uit met extra medewerkers voor veldverkoop, strategische partnerschappen en groepsreizen.

Daarnaast worden er nieuwe programma’s gelanceerd om de betrokkenheid van reisadviseurs te vergroten. Tijdens de eerste maand van de campagne worden vier wekelijkse promoties georganiseerd, waarbij reisadviseurs kans maken op leuke prijzen, zoals:

  • Een gratis cruise of een Carnival-cadeaubon door het delen van hun persoonlijke 'Funnel Fave'
  • Een speciale lunch verzorgd door hun eigen Carnival Business Development Manager
  • Exclusieve Carnival-merchandise

Ook worden er dubbele beloningspunten toegekend voor alle nieuwe boekingen die worden ingevoerd in het Loyalty Rocks!-programma, het beloningssysteem van Carnival voor reisadviseurs. Deze punten kunnen worden ingewisseld voor diverse beloningen.

Met Funnel Faves laat Carnival zien dat het de samenwerking met reisadviseurs serieus neemt. Door middel van waardering, beloningen en extra ondersteuning wil de rederij deze belangrijke partners helpen om hun bedrijf verder te laten groeien.