Lindblad Expeditions presenteert eerste Britse Travel Advisory Board

Lindblad Expeditions heeft voor het eerst een Britse Travel Advisory Board opgericht. Hiermee laat het bedrijf zien dat het serieus inzet op groei in het Verenigd Koninkrijk en dat het reisadviseurs in de regio actief wil ondersteunen.
De adviesraad bestaat uit ervaren reisprofessionals uit het VK, waaronder:
- James Cole, CEO van Panache Cruises
- Claire Brighton, directeur van ATAS
- James Turner, commercieel directeur van Wildfoot Travel
- Alex Loizou, sales- en marketingdirecteur van Mundy Cruising
- Paul Hardwick, retaildirecteur bij Fred. Olsen Travel
Volgens Lindblad Expeditions zal deze groep fungeren als een strategisch klankbord voor het commerciële team van het bedrijf.
“Onze partners in het VK hebben een belangrijke rol gespeeld in het vergroten van onze zichtbaarheid in een van de meest dynamische reismarkten ter wereld,” aldus Kathi Riddle, senior vicepresident verkoop bij Lindblad Expeditions.
“Met deze adviesraad investeren we nog meer in de regio en luisteren we actief naar de mensen die deze markt het beste kennen: onze vertrouwde reisadviseurs,” voegde Riddle toe.
De oprichting van de raad volgt op een reeks strategische stappen van het bedrijf om de internationale verkoop te versterken en de bekendheid van de unieke expeditie-ervaring van het National Geographic-Lindblad Expeditions merk te vergroten.
Volgens Lindblad zijn de inzichten en feedback van de raad essentieel om ervoor te zorgen dat het merk top-of-mind blijft bij zowel reisadviseurs als vakantiegangers in het VK.
“Lindblad Expeditions is een familiebedrijf, en we willen dat gevoel van familie ook overbrengen op onze agenten in het Verenigd Koninkrijk,” zegt Danielle Bates, hoofd verkoop VK bij Lindblad Expeditions.
“De oprichting van deze adviesraad is onze eerste stap in die richting. Ik ben ervan overtuigd dat onze oprichters een belangrijke rol zullen spelen in onze groei in het VK en in het inspelen op de veranderende markt voor expeditiecruises,” aldus Bates.
De raad zal vier keer per jaar digitaal vergaderen en daarnaast één keer fysiek bijeenkomen. De eerste bijeenkomst vindt plaats in Londen op 2 oktober 2025.
Tijdens deze bijeenkomsten worden onder andere nieuwe expeditie-ideeën besproken, marketingstrategieën ontwikkeld en verkoopondersteuning geëvalueerd. Ook wordt er feedback gegeven op de prestaties van het bedrijf en specifieke initiatieven. De leden van de raad worden daarnaast op de hoogte gehouden van productwijzigingen en andere ontwikkelingen binnen het bedrijf.
Reactie