P&O lanceert trainingsactie voor reisagenten met cruiseprijzen

Image

P&O Cruises is op 1 december gestart met een 12-daagse promotie voor reisagenten, waarbij dagelijks prijzen te winnen zijn en drie korte cruises aan boord van de Britannia als hoofdprijs.

De actie, genaamd “12 Days of Festive Learn & Earn”, loopt tot en met 12 december via het Shine Rewards Club-platform van de rederij.

Reisagenten kunnen meedoen door dagelijks trainingsactiviteiten te voltooien, zoals:

  • Quizzen
  • Speurtochten
  • Modules
  • Webinars

Elke activiteit geeft toegang tot prijstrekkingen voor Shine-loyaliteitspunten, cadeaubonnen en producten van merkpartners, zoals Marabelle-gin of José Pizarro-pakketten.

Agenten die tijdens de actieperiode tien of meer activiteiten afronden, maken kans op een van de drie korte cruises aan boord van de Britannia.

Het programma werkt als een digitale adventskalender, waarbij elke dag een nieuwe trainingsactiviteit beschikbaar komt.

“We zijn verheugd om deze trainingsactie te lanceren. Het helpt agenten niet alleen om in feeststemming te komen en meer te leren over P&O Cruises, maar biedt ook de kans om Shine-punten, cadeaubonnen en andere prijzen te winnen, evenals een van drie fantastische korte cruises,” aldus Ruth Venn, Associate Vice President Sales & Distribution bij P&O Cruises.

Het Shine Rewards Club-platform is het loyaliteitsprogramma voor reisagenten van P&O Cruises. Agenten verdienen punten voor elke Select Price-boeking, die kunnen worden ingewisseld voor cadeaubonnen of P&O-cruisereizen. Het platform biedt daarnaast toegang tot nieuws en trainingsmateriaal.